"Тайният живот на дърветата" - чудесна книга за книжни плъхове

"Тайният живот на дърветата" е чудесен справочник за тайния живот на дърветата. Авторът се е постарал да го поднесе вълнуващо в художествен вид, използвал е метафори и даже, струва ми се, малко е попрекалил.
Би могъл да запали много хора, които обичат книгите и не разбират нищо от горите, а не е ли това идеята на тази книга?
Лично за мен открехна вратата към един свят, който обичах, но не познавах ни най-малко и сега нищо не е същото - нито с любимия ми Северен парк, нито с любимата ми Пирин планина. Даде ми много идеи за приказни сюжети, които вероятно ще изпълня в един друг живот.
Книгата се чете бавно и е добре, че е разделена на къси глави, които са озаглавени с някаква метафора, свързваща я с човешкия живот.
Ето така се преподава биология на дърветата :)

Коментари

Популярни публикации от този блог

"Човекът в търсене на смисъл" - книга, която променя

Сестри Палавееви - братя в женски тела, затворени в клиширан хумористичен сюжет

"Райският проект" - изтънчен апотеоз на любовта след разпада на илюзиите